Seznam titulů v knihovně: Všechno
bez názvu
0–9
- 10 years later: Like everyone else?
- 100 - Jahre Rehabilitationsarbeit
- 14-denní pročištění organismu léčivými bylinami
- 260 cvičení pro děti raného věku
- 3 Programms Czech [video]
- 30 dní pro neziskový sektor
- 30 dní pro občanský sektor
- 50 years od deafblind education 1962 - 2012
- 6th DbI European Confrence On Deafblindness
- 80 let časopisu pro nevidomé ZORA
- 8th Helen Keller World Conference, Finland
A
- A group counseling and educational program for teenagers with Usher´s Syndrome
- A Resource manual for Understanding and Interacting With Infants, Toddlers, and Prescholl Age Childern With Deaf-Blindness.
- ABC sebepoznání
- Aby Váš hlas byl vyslyšen
- Access to cultur III. Evropean Conference of the International
- Active Music [video]
- Adresář nadačních fondů v České republice
- Adresář poradců, lektorů a školicích organizací v neziskovém sektoru
- Adresář poskytovatelů služeb pro děti a dospělé se zrakovým postižením a jejich rodiny
- Adresář poskytovatelů sociálních služeb -Hl.m. Praha 2004
- Adresář poskytovatelů sociálních služeb -Hlavní město Praha 2000
- Adresář poskytovatelů sociálních služeb hl.m. Praha 2002
- Adresář služeb nejen pro neslyšící
- Adresář služeb pro sluch.postižené 2003
- Adresář služeb pro sluchově postižené
- Adresář služeb pro sluchově postižené 2000
- Adresář služeb pro sluchově postižené 2001
- Adresář služeb pro sluchově postižené 2005
- Adresář sociálních služeb praha a středočeský region
- akce 1998 [video]
- Akce 2001 [video]
- Akceptace vady jako produkt sociálních vztahů postiženého jedince
- Alfred, Ze tmy a ticha [video]
- Andragogická didaktika
- Andragogika a gerontagogika handicapovaných
- Andulka bude mít kochleární implantát
- Annual symposiumm
- Aplikovaná sociální psychologie I
- Apprendimento del controllo degli sfinteri
- ApsA
- Arteterapie se zrakově postiženými
- Astracom [překlad]
- Att leva med RP [video]
- Autorehabilitační sestava
B
- Barevné vnímání zrakově postižené mládeže - možnosti využití ve výchovy, vzdělávání a rehabilitaci
- Bariéry komunikace mezi slyšícími a neslyšícími
- Benefiční představení 2002
- Bestseller o životě
- Bez popisu, pravděpodobně z Holandska [video]
- Bezbariérová doprava
- Bezdomovství - extrémní vyloučení
- Bible - Nový zákon [audio]
- Bibliography.
- Bilingvální vzdělávání neslyšících
- Bioethics and Disabled People
- Book of abstracts
- Boston college
- Bridge to the world.
- Brno - průvodce
- Brucke zur Welt.
- bulletin EDbN Newsletter v anglic. jaz.
- Bydhošť 1992 [video]
C
- Callier - Azusa Scale
- Callier - Azusa Scale
- Callier - Azusa stupnice (H) [překlad]
- Callier-Azusa stupnice [překlad]
- Causes of Deaf-Blindness - Syndromes
- Cesky k efektivní kom. MNO A KRAJŮ ČR
- Cesty s bílou holí
- Cesty transformace organizací …
- Co a jak číst se sluchově postiženým dítětem
- Co je armáda spásy
- Co je sluchadlo?
- Co vlastně ti nevidomí dělají?
- Communication tips
- Communication. Sharing information with older deafblind people
- Community based work training for dear-blind adolescents.
- Comunicate con nosotros
- Comunicate con nosotros
- Comunication
- Conference Word
- Contact network on interpreter training and services to deafblind people.
- Cultural Interpreter Training Manual.
- Cvičení na židi a se židlí I
- Cvičení na židi a se židlí II
- Cvičení při bolesti zad
- Cvičíme na velkém míči
- Cvičíme s gymnas. míčem
- Cvičíme s jógou
Č
- Česká prstová abeceda a Učíme se prstovou abecedu
- Český slovník znakového jazyka 1,2,3,4
- Čeština pro neslyšící. Předložky se 3. pádem.
- Články o hluchoslepých v čas. Zora 1992
- Člověk a jeho svět
- Čtení pro rodiče malých dětí s vadami sluchu IV
D
- Daleká je cesta (Pedagogická příručka pro sluchově a zrakově postižené)
- Das Taubbliche Kind
- Dávky sociální péče
- DbI Review - bulletin
- Deaf-Blind Perspectives
- Deafblind Education v anglic. jaz.
- Deafness: A Fact Sheet
- Definition of terms.
- Dějiny nejstarší školy pro nevidomé v Čechách
- Dějiny psychologie
- Dějiny vzdělávání od Antiky po Komenského
- deprese a jak ji zvládnout
- Detektivní příběhy s otevřeným koncem
- Determinanty inkluze osob se zdravotním postižením
- Děti a sluch
- Dětská mozková obrna
- Deutsches Taubblindenwerk GmbH
- Deutsches Taubblindenwerk GmbH
- Deutsches Taubbllindenwerk gGmbH [video]
- Development in Young Deaf-Blind Childern
- Development in Young Deaf-Blind Childern [video]
- Didaktické a technické pomůcky pro sluchově postižené v MŠ a ZŠ
- Dievča, ktoré videlo dotykom a počulo srdcom
- Diplomová práce - Komunikační systémy užívané hluchoslepými
- Diplomová práce: Hudebně pohybová výchova u sluchově postižených a hluchoslepých
- Disability Awareness in Action
- Disability Awareness in Action - bulletin
- Disability Tribune - bulletin
- Disabled Women in Europe
- Dítě a jeho sluch
- Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné škole
- Dívej se, povídám … (Texty od Neslyšících, pro Neslyšící, o Neslyšících)
- Dívej se, povídám … (Texty od Neslyšících, pro Neslyšící, o Neslyšících) (současně k zapůjčení také CD)
- Dívej se, povídám...
- Do´s and Don´ts When Talking With a Hearing Impaired Person
- Dobrovolníci a metodika práce s nimi v organizacích
- Dobrovolníci v neziskových org.
- Dobrovolníci v zařízeních sociální a zdravotní péče
- Dokumentace akcí LORM 1997 [video]
- Doporučení pro výuku ve škole pro hluchoslepé.
- Dotazník - Kvality života
- Doteky 100/2019 - Podzim
- Doteky 101/2019 - Zima
- Doteky 102/2020 - Jaro
- Doteky 103/2020 - Léto
- Doteky 104/2020 - Podzim
- Doteky 105/2020 - Zima
- Doteky 106/2021 - Jaro
- Doteky 107/2021 - Léto
- Doteky 108/2021 - Podzim
- Doteky 109/2021 - Zima
- Doteky 110/2022 - Jaro
- Doteky 111/2022 - Léto
- Doteky 112/2022 - Podzim
- Doteky 113/2022 - Zima
- Doteky 114/2023 - Jaro
- Doteky 115/2023 - Léto
- Doteky 116/2023 - Podzim
- Doteky 117/Zima - 2023
- Doteky 118/Jaro - 2024
- Doteky 119/Léto - 2024
- Doteky 120/Podzim - 2024
- Doteky 121/Zima - 2024
- Doteky 54/08 - jaro
- Doteky 55/08 - léto
- Doteky 56/08 - podzim
- Doteky 57/08 - zima
- Doteky 58/09 - jaro
- Doteky 59/09 - léto
- Doteky 60/09 - podzim
- Doteky 61/09 - zima
- Doteky 62/10 - jaro
- Doteky 63/10 - léto
- Doteky 64/10 - podzim
- Doteky 65/10 - zima
- Doteky 66/11 - jaro
- Doteky 67/11 - léto
- Doteky 68/11 - podzim
- Doteky 69/11 - zima
- Doteky 70/12 - jaro
- Doteky 71/12 - léto
- Doteky 72/12 - podzim
- Doteky 73/12 - Zima
- Doteky 74/13 - Jaro
- Doteky 75/13 - Léto
- Doteky 76/13 - Podzim
- Doteky 77/13-Zima
- Doteky 82/15 - Jaro
- Doteky 83/2015 - Léto
- Doteky 84/2015 - Podzim
- Doteky 85/2015 - Zima
- Doteky 86/2016 - Jaro
- Doteky 87/2016 - Léto
- Doteky 88/2016 - Podzim
- Doteky 89/2016 - Zima
- Doteky 90/2017 - Jaro
- Doteky 91/2017 - Léto
- Doteky 92/2017 - Podzim
- Doteky 93/2017 - Zima
- Doteky 94/2018 - Jaro
- Doteky 95/2018 - Léto
- Doteky 96/2018 - Podzim
- Doteky 97/2018 - Zima
- Doteky 98/2019 - Jaro
- Doteky 99/2019 - Léto
- Doteky pravěku a antiky
- Dramatické a akční hry ve výchově, sociální práci a klinické praxi
- Drogová závislost
- Dtonie i stowo
- Dům pro hluchoslepé děti v Zagorsku
- Důvody a syndromy, které mohou způsobit slepotu a hluchotu
- Dyslalie
- Dyslexie
E
- Econnect
- Edukace a rehabilitace
- Edukace a rehabilitace zrakově postižených na prahu nového milénia
- Edukace a rehabilitace zrakově postižených na prahu nového milénia
- Edukace HS dítěte raného věku
- Eliška - Příběh hluchoslepé holčičky
- Empfehlungen fur den Unterricht
- Enzyklopadie des Blinden- und Sehbehinderten-wesens
- Ergoterapie I.
- Ergoterapie II
- Etika pro pomáhající profese
- Etude sur les sourds-muets-aveugles
- Evropská konference o rehabilitaci nevidomých a slabozrakých
F
- Filantropie v České republice a účast občanů na věcech veřejných
- Finger-Zeichensprache
- Focusing
- Fortbildungstatung
- Fortbildungstatung
- Freundeskreis fur Taubblinde Schwarze und Stille
- FSDB - 1995 [překlad]
- Fundraising - Pořádání benefičních akcí
- Funkční anatomie orgánových systémů
- Funkční anatomie pohyb. aparátu
- Funkční somatologie
- Fyziologia oka a vidění
G
- Gilden D.: Touching the world with dexter a robotic hand for deaf-blind people
- Glaukom
- Gong - Kursy odezírání
- Gong - o výuce odezírání
- Guidelines for Working/Playing with Deaf-Blind People
H
- Hádej, co říkám aneb odezírání je nejisté umění
- Handicap ´95/´96
- Hands up! For the rubella immunisation
- Harry Potter a kámen mudrců
- Harry Potter a kámen mudrců
- Harry Potter a kámen mudrců
- Harry Potter a kámen mudrců
- Harry Potter a kámen mudrců
- Harry Potter a kámen mudrců
- Harry Potter a kámen mudrců
- Harry Potter a kámen mudrců
- Harry Potter a ohnivý pohár
- Harry Potter a ohnivý pohár
- Harry Potter a ohnivý pohár
- Harry Potter a ohnivý pohár
- Harry Potter a ohnivý pohár
- Harry Potter a ohnivý pohár
- Harry Potter a ohnivý pohár
- Harry Potter a ohnivý pohár
- Harry Potter a ohnivý pohár
- Harry Potter a ohnivý pohár
- Harry Potter a ohnivý pohár
- Harry Potter a ohnivý pohár
- Harry Potter a ohnivý pohár
- Harry Potter a ohnivý pohár
- Harry Potter a ohnivý pohár
- Harry Potter a ohnivý pohár
- Harry Potter a tajemná komnata
- Harry Potter a tajemná komnata
- Harry Potter a tajemná komnata
- Harry Potter a tajemná komnata
- Harry Potter a tajemná komnata
- Harry Potter a tajemná komnata
- Harry Potter a tajemná komnata
- Harry Potter a tajemná komnata
- Harry Potter a vezeň z Azkabanu
- Harry Potter a vezeň z Azkabanu
- Harry Potter a vezeň z Azkabanu
- Harry Potter a vezeň z Azkabanu
- Harry Potter a vezeň z Azkabanu
- Harry Potter a vezeň z Azkabanu
- Harry Potter a vezeň z Azkabanu
- Harry Potter a vezeň z Azkabanu
- Harry Potter a vezeň z Azkabanu
- HD: giornale italiano di Lega del filo d´oro
- HD: Le convinzioni educative
- Helppes - Centrum výcviku psů pro postižené
- Henshaw´s college
- Hieronymus Lorm – Muž, jenž otevřel hluchoslepým svět
- Hilfsmittel 1991/1992
- Historická reflexe filozofických systémů
- Hluchonevidomí v Polsku
- Hluchonevidomí v Polsku.
- Hluchoslepé dítě
- Hluchoslepí mezi námi
- Hluchoslepota - Vývoj hluchoslepého dítěte s přidruženým tělesným postižením
- Hluchoslepotu, lidí s ní a kolem ní
- Hluk a sluch
- Hmatové vnímání informací s pomocí tyflografiky
- Hodnocení vidění hluchoslepých jednotlivců [překlad]
- Hovorka [překlad]
- Hovory o psychoterapii
- Hovory s rodiči o výchově nevidomého dítěte
- Hry a činnosti pro vývoj dítěte s postižením
- Hry pro těžce zrakově postižené děti
- Hry pro tvořivé myšlení
- Hry pro zvládání agresivity a neklidu
- Hry s hudbou a techniky muzikoterapie ve výchově, sociální práci a klinické praxi
- Hry se slovy a jazykem
- Hudebně pohybová výchova
Ch
- Children with sensory impairments
- Chráněné bydlení pro lidi s hluchoslepotou
- Chronický tinnitus
- Chudoba cti netratí
I
- I am Helen Keller
- I. C. A. N. - Funkční test pro hluchoslepé [překlad]
- I. Celostátní seminář se zahraniční účastí.
- II. Celostátní seminář se zahraniční účastí.
- Individuální plánování a role klíčového pracovníka v sociálních službách
- Infant Stimulation
- Informace o školách a zařízeních pro zdravotně postižené děti a mládež
- Informace o školách a zařízeních pro zdravotně postižené děti a mládež v Praze a okolí
- Informace pro rodiče zdravotně postižených dětí
- Informace pro studenty s TZP
- Informace pro studenty s TZP na Univerzitě Karlově v Praze
- Informace pro studenty se speciálními potřebami na Univerzitě Karlově v Praze
- Informace pro studenty se speciálními potřebami na Univerzitě Karlově v Praze
- Informace, kontakty a služby pro osoby se zdravotním postižením
- Informace, kontakty a sociálně zdravotní služby pro seniory
- Information about Usher syndrome
- Information kit to support
- Insight
- Institute for the deafblind
- Institute for the Deafblind
- Interessengruppe fur Eltern Horsehbehinderter Kinder
- International course the Development of communication 22.-26.6.1996
- Interpreting Services Handbook.
- Intetressante Hilfen im Altag
- Inventory.
- It is our world too!
J
- Ja to zvládnem sám
- Jablonec nad Orlicí [video]
- Jahresbericht 2001
- Jak jsme se učili číst ...
- Jak kojit?
- Jak neztratit nadšení
- Jak pomoci při oslabení nebo ztrátě zraku?
- Jak psát projekty
- Jak se úspěšně vyrovnat se ztrátou sluchu
- Jak se vyrovnat s následky traumatu
- Jak se zbavit napětí, stresu a úzkosti
- Jen školní taška nestačí
- Jsem jedno ucho 2021
- Jsem jedno ucho 2022
- Jsem jedno ucho stále!
K
- K obsahové náplni vzdělávacích programů pro hluchoslepé žáky
- Kak ja vosprinimaju i predstavlaju
- Kaleidoskop - SZB
- Kalorama,Informatie
- Kamarád LORM - Žatec [video]
- Kapitoly o integraci sluchově postižených dětí
- Kapitoly z logopedie
- Kapitoly z logopedie II. a III.
- Kapitoly z pedagogiky pro střední školy
- Kapitoly z rané výchovy dítěte se zrakovým postižením
- Kapitoly ze sebeobsluhy nevidomých a slabozrakých
- Kapitoly ze speciální pedagogiky
- Kapitoly ze speciální pedagogiky pro učitele
- Katalog ksiažek mówionych.
- Katalog rehabilitačních a kompenzačních pomůcek pro zrakově postižené občany
- Kategorie komprehenzivní tyflopedie II
- Každý běží svou míli
- Každý problém má řešení
- Každý problém má své řešení
- Když doma něco schází
- Kit d´information sur les regles des nations unies pour l´egalisation des chances des handicapes
- Klíč [video]
- Klíč [video]
- Knížka pro vzpomínání a procvičování paměti
- Kochleární implantát systém Nucleus
- Kombinované vady
- Komparace systému edukace dětí s hluchoslepotou v České republice a Spolkové republice německo (bakalářská práce)
- Komunikace a její místo v rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní a základní vzdělávání (Sborník)
- Komunikace dětí s hluchoslepotou
- Komunikace hluchoslepých 1,2,3,4
- Komunikace s lidmi s postižením
- Komunikace s lidmi, kteří nosí sluchadlo
- Komunikace sluchově postižených
- Komunikační systémy hluchoslepých osob
- Komunikační technika pro osoby s těžkým tělesným postižením
- Komunitní plánování věc veřejná
- Koncepce činnosti
- Koncert Vánoce - 2001 [video]
- Konference LORM 1998 [video]
- Konference Postupim 1993
- Korekční pomůcky pro hluchoslepé
- Kortikální poškození zraku u dětí
- Kouzlo čar - 1. díl.
- Kreativní pohyb a tanec ve výchově
- Kreativní přístupy v rehabilitaci osob s těžkým kombinovaným postižením
- Kreslení jako cesta k sebevyjádření
- Kreslený humor pro všechny
- Krizová intervence
- Krizová intervence v praxi
- Křehký pacient a primární péče
- Kurs české znakové řeči 1,2,3,4
- Kurz české znakové řeči 5,6,7
- Kurz české znakové řeči 8,9,10
- Kurz prostorové orientace [video]
- Kurz prostorové orientace-info
- Kurz znakové řeči 1.-5.lekce [video]
- Kurz znakové řeči 6.-10.lekce [video]
- Kvalita v sociálních službách
L
- L´amore é un filo d´oro [video]
- La formazione del personale dei servizi per i sordo-ciechi
- La formazione del personale dei servizi per i sordo-ciechi.
- La vision chez les enfants
- Lega del filo d´oro.
- Legislativa pro zdravotně postižené a jejich integrace do společnosti
- Lidi lidem
- Lípa LORM - Jílové u Prahy
- Living with hearing and sight loss in later life...
- Logopedická prevence
- Looking to the future
- LORM - bibliografie NVD
- LORM - střich Olomouc [video]
- LORM anglicky [video]
- Luhačovice 2001, Konference LORM - 10 let služeb pro hluchoslepé, Prima - regiony 3.11. 2001 [video]
- Lumpárny pejska Azora
M
- Making Sense of the World.
- Mám tu řeku rád
- Manuál k výuce a studiu TZJ
- Manuál pomoci nevidomým
- Marta [video]
- Masáže dětí a kojenců
- Materiály Steve Perreault - Postupim
- Media & Disibility Rights
- Mentální retardace - vzdělávání, výchova, soc. péče
- Metodické poznámky
- Metodické poznámky
- Metodika k poradenství pro zdravotně postižené
- Metodika výcviku čtení a psaní nevidomých
- Metody a řízení sociální práce
- Mezinárodní rok dobrovolníků v České republice 2001
- Mimořádná příloha - Doteky 56/08 - podzim
- Mimořádná příloha - Doteky č. 100
- Mitteilungen (Jaro 2000)
- Mluv se mnou....mám ti co říct
- Mobilní telefony pro neslyšící
- Modrý dopis
- Moje duše
- Moje tvář
- Moje vzpomínky
- Mosty do světa - český překlad německé brožury Brucke zur Welt
- Mozek a jak ho cvičit
- Možnosti fyzioterapie v léčbě roztroušené sklerózy mozkomíšní
- Možnosti poskytování a financování osobní asistence v Praze
- Možnosti přizpůsobení na oslabení nebo ztrátu zraku v dospělosti
- Mudrlanti
- Můj mlčenlivý syn
- Můj spolužák... se specifickými potřebami
N
- Na pomoc pečujícím rodinám
- Na ruce si nevidím
- Nadace OSF Praha - výroční zpráva
- Naděje chodí po špičkách
- Nahlédnutí do života beze zraku aneb Jak se vyhnout diskriminaci lidí se zrakovým postižením
- Nalézání vnitřního pokoje
- Nápadník sborník informací a rad pro život s postižením
- Nápadník, sborník informací a rad pro život s postižením
- Návykové chování a závislost
- Navzájem
- Ne tak, ale tak
- Nebojte se nevidomých
- Nedoslýchavost
- Nedoslýchavost a sluchadlo
- Nedovolte mozku stárnout
- Nehmt mich an.
- Nejčastější psychické poruchy v klinické praxi
- Některé významné osobnosti oboru somatopedie v českých zemích
- Nenechte sebou manipulovat
- Nepsy [překlad]
- Nepsy - A proposed neuropsychological
- Neslyšící v dějinách
- Netradiční pohledy na kvalitu života osob se speciálními potřebami
- Netrapte se nedoslýchavostí
- Nevídáno
- Nevídáno
- Nevidomí (mezi) námi
- Nevidomí rodiče a jejich zkušenosti
- Nevidomí známí, neznámí
- News Service
- No Child Is to Young To Have A Hearing Test.
- Nordisk Vejleder, No.18
- Nordisk Vejleder, No.19
- Nordisk Vejleder, No.9
- Not quite like the rest (Life seen throuhg deafblind eyes as teenagers, adults and parents)
- Nová norma bodového písma
- Nová norma bodového písma - 1995.
- Nové trendy v oblasti sekundárního a terciárního vzdělávání sluchově postižených (sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí)
- NUD news bulletin - Nordic Staff Training Centre for Deafblind Services
O
- O čem se sní poslepu
- O problémech žáků s poruchami učení a cestách k jejich řešení
- O totální komunikaci II
- O výuce odezírání
- Občané se zdravotním postižením a související legislativa v USA
- Obrazové kartičky - znakový jazyk
- Oční lékařství
- Od hry ke komunikaci
- Od paragrafů k lidem
- Odezírání u sluch. postižených
- Oftalmologie, minimum v praxi;
- Ochrana zdravotně postižených před sexuálním zneužitím
- Opět slyšet a dobře rozumět
- Osobní asistence I
- Osobní asistence II
- Osobní asistence III
- Osobní asistence IV, příručka postupů a rad pro poskytovatele
- Osobní asistence, poradenství a zprostředkování
- Osoby s hluchoslepotou
- Ostrava ČT1 19.11.2004 [video]
- Osvětlení a slabozrakost
- Otázky péče o osoby se zbytky zraku
P
- Papers on the Educatin of the Deaf-Blind
- Papers on the Educatin of the Deaf-Blind
- Parental and physician reaction to reginitis pigmentosa in a child
- Párová terapie
- Partnerský a sexuální život osob se zdravotním postižením
- Pavla Francová
- Péče o děti s vadami zraku
- Pedagogika volného času
- Perspektivy rehab.hluchoslepých
- PF - hmatové kresby
- Physiotherapy - Function - Necessity.
- Píšu, píšeš, píšeme
- Pochopení kochleárních implantátů
- Poklad černého delfína
- Polish point palm alphabet
- Pomocná ruka [video]
- Pomůcky - hry - hlavolamy
- Poradenský proces
- Poradenství pro osoby se specifickými potřebami v zemích Evropské unie (Sborník)
- Portugalsko 94
- Postupim, Hannover 1992 [video]
- Povídání o poruchách sluchu a o sluchadlech
- Povídejte si s námi
- Pracovní uplatnění zrakově postižených osob
- Pracujeme s prstovou abecedou
- Právo a etika v péči o nemocné a postižené
- Pražský hrad
- Pražský hrad
- Pražský sysel
- Preparing for the rubella client of the eighties
- presentazione Istituzionale [video]
- Prima jízda 26.7.2001 [video]
- Prima regiony [video]
- Principles of Teaching Deaf-Blind Childern. [video]
- Principy satiterapie
- Pro případ ohrožení, příručka pro obyvatele
- Problematické situace v péči o seniory
- Problematika osob hluchoslepých v plzeňském kraji
- Problematika práce s osobami sluchově postiženými v oblasti sociální, zdravotní a vzdělávací
- Proceedings
- Profesionalizace rodinné péče o lidi trpící roztroušenou sklerózou
- Profesní příprava zdravotně postižené mládeže v integrovaných podmínkách
- Program - sociální rehabilitace pro těžce tělesně postižené - imobilní
- Program aktivního stylu života pro seniory
- Programme 1995.
- Promoting independence for people with disabilities
- Prosím, pomoz mi!
- Prostorová orientace a samostatný pohyb zrakově postižených
- Prstová abeceda
- Průvodce fondem knihovny ICN
- Průvodce neziskovým právem. I.díl
- První pomoc
- První pomoc
- Přátelé - Priatelia
- Přednášky ústřední školy svazu invalidů
- Přehled antropologických teorií kultury
- Přehled kompenzačních a rehabilitačních pomůcek na trhu, duben 1994
- Přehled systému komprehenzivní tyflopedie
- přehled teorií osobnosti
- Přehled teorií osobnosti
- Přehled vývojové psychologie
- Přehled základních sociálně právních informací pro nevidomé a slabozraké občany
- Přehled základních sociálněprávních informací pro nevidomé a slabozraké občany
- Přehled základních socioprávních informací pro nevidomé a slabozraké
- Překlady - Comorek
- Překlady-dílčí-příručka [překlad]
- Přemítání o člověku, životě a době
- Přeprava osob se sníženou schopností pohybu
- Příběh Louise Braille - nevidomý chlapec, který vynalezl slepecké písmo
- Příběhy z tmavomodrého světa
- Případová studie jako součást pedagogické praxe
- Příprava na čtení sluchově postižených dětí v předškolním věku
- Příruční občanka
- Psaní na počítači pro samouky
- Psichologija gluchich detej
- Psychiatrie
- Psychologická rehabilitace zdravotně postižených
- Psychologická úskalí pomáhajících profesí
- Psychologické a sociální problémy hluchoslepých dětí - Diplomová práce
- Psychologický slovník
- Psychologický slovník
- Psychologie
- Psychologie handicapu
- Psychopatologie pro pomáhající profese
- Psychoterapeutické systémy
R
- Rady pro užívání sluchadel
- Rakousko - mapa
- Raná péče o dítě se sluch.post.
- Recenze - fakta o Downově syndromu
- Reedukace sluchu sluchově postižených dětí v předškolním věku
- Rehabilitace zrakově postižených a způsoby její realizace
- Reliefní plán pro zrakově postižené - Brno
- Resource guide - For families of deaf-blind individuals
- Riziková mládež
- Rodinný a sexuální život zdravotně postižených
- Role sociálního pracovníka
- Romové v ČR včera a dnes
- Roztroušená skleróza, poruchy močení a erekce
- Rozumíme česky
- Rozvíjení zrakového vnímání a odezírání sluchově postižených dětí
- Rozvoj genetiky v psychiatrii
- Rozvoj nesymbolické komunikace - kap.II. [překlad]
- Rubella. Questions and answers
- Ruční abeceda pro hluchoslepé osoby
- Rukověť dramaterapie II
- Rytíři naděje
- Rytmus jako most mezi dvěma světy
Ř
S
- S bílou holí
- S bílou holí
- S bílou holí I
- S bílou holí II
- S bílou holí III
- S bílou holí IV
- S bílou holí V
- S bílou holí VI
- S bílou holí VII
- S bílou holí VIII
- S kloboukem na nepřítele
- Samostatnost zrakově postižených v kuchyni
- Santa fe de Bogota D. C.-mapa
- Sauna 2002 [video]
- Sborník příspěvků ze semináře o státní dotační politice vůči nestátním neziskovým organizacím pro zástupce krajských samospráv a pracovníky krajských úřadů
- Sense
- Sense-letáčky,brožury
- Setkávání 2001
- Setkávání 2002
- Sexuální výchova a osvěta u osob s hluchoslepotou
- Seznam vybraných nemovitých kulturních památek přístupných pro osoby se sníženou schopností pohybu
- Seznamte se, prosím
- Schematický přehled optimalizace předpokladů a způsobů řešení výchovy, vzdělávání, rehabilitace a péče o hluchoslepé
- Síla pozitivního myšlení
- Skupinové hry a činnosti pro seniory
- Slabikář a čítanka Braillova bodového písma
- Slabikář v bodovém písmu.
- Slovník sociální práce
- Slovník základních pojmů z práva
- Slovník znakové řeči
- Slovník znaků křesťanských pojmů pro neslyšící
- Sluchadlová akustika spol. s r.o. Interton [video]
- Sluchové postižení - Úvod do surdopedie
- Sociálně právní minimum pro osoby se zdravotním postižením
- Sociálně právní minimum pro zdravotně postižené
- Sociálně právní minimum pro zdravotně postižené
- Sociálně právní minimum pro zdravotně postižené
- Sociálně psychologické hry pro dospívající
- Sociální a speciálně pedagogická péče. Sborník příspěvků
- Sociální pediatrie
- Sociální služby a pomoc v hmotné nouzi
- Sociální správa
- Somatologie nejen pro speciální pedagogy
- Sosna
- Současný stav a perspektivy péče o hluchoslepé v ČR - 2003, 2004
- Současný stav péče o hluchoslepé. Bakalářská práce
- Současný stav péče o hluchoslepé. Bakalářská práce
- South America - mapa
- Space of interaction [překlad]
- Speak with my hands.
- Speciálně pedagogická diagnostika z hlediska vývoje dětí
- Speciální pedagogika 1996/1
- Speciální pedagogika 1996/2
- Speciální pedagogika 1996/3
- Speciální pedagogika 1996/4
- Speciální pedagogika 1996/5
- Speciální pedagogika 1997/1
- Speciální pedagogika 1997/2
- Speciální pedagogika 1997/3
- Speciální pedagogika 1997/4
- Speciální pedagogika 1997/5
- Speciální pedagogika 1998/1
- Speciální pedagogika 1998/2
- Speciální pedagogika 1998/3
- Speciální pedagogika 1998/4
- Speciální pedagogika 1998/5
- Speciální pedagogika 1999/3-4
- Speciální pedagogika 2000/1
- Speciální pedagogika 2000/2
- Speciální pedagogika 2000/3
- Speciální pedagogika 2000/4-5
- Speciální pedagogika 2001/1
- Speciální pedagogika 2001/2
- Speciální pedagogika 2008/2
- Speciální pedagogika 99/5
- Spis Tresci
- Společně na cestě
- Společnost a hluchoslepí lidé (středoškolská odborná činnost)
- Srovnávací pedagogika
- Standardy kvality sociálních služeb
- Standardy kvality sociálních služeb. Metodika pro zavádění standardu kvality sociálních služeb č. 2
- Steps to independence
- Stille, dunkle Welt?
- Stop - červenobílá hůl [video]
- Strach, obavy a jejich překonávání
- Strasbourg 1995 [překlad]
- Strategie rozvoje neziskového sektoru
- Stručný přehled učiva
- Střepiny 25.4. 2004 [video]
- Střepiny 25.4. 2004 [video]
- střich akce 1999,2000 [video]
- Supervize v pomáhajících profesích
- Supervize-kazuistiky
- Surdopedie
- Surdopedie - Andragogika
- Surdopedie (současně k zapůjčení také CD)
- Surdopedie 1
- Surdopedie 1 (současně k zapůjčení také CD)
- Surdopedie 2
- Surdopedie 2 (současně k zapůjčení také CD)
- SVEHK ASPEDA
- Symptomatické poruchy řeči u dětí
- SZB - rezort poradenství pro hluchoslepé mater. O švýc.org.
Š
- Šance pro děti,které nevidí a neslyší
- Šelesty ušní
- Školní integrace dětí s postižením
- Školské zákony
- Šprýmovánky
- Štrasburk 1992 - o činnosti pro hluchoslepé.
- Štrasburk 1992.
- Švédsko - FSDB
- Švýcarsko 2000 [video]
T
- Tactile sign language
- Take a Break
- Taktilní znakový jazyk - výuka dospělých hluchoslepých v ČR
- Taktilní znakový jazyk, 1.část
- Taktilní znakový jazyk, 2.část
- Talking Sense v anglic.jaz. - bulletin
- Tanne - Schweizerische Stiftung fur Taublinde
- Taubblinde personen in der Schweiz
- Teaching children
- Technická příručka pro sluchově postižené
- Technické kompenzační pomůcky pro osoby se sluchovým postižením
- Technické kompenzační pomůcky pro osoby se sluchovým postižením
- Techniky arteterapie ve výchově, sociální praxi a klinické praxi
- Terapie realitou o uspokojování potřeb
- Terapie ve speciální pedagogice
- Terénní krizová práce
- The Deaf/blind baby. London, Heinemann
- The Development of Communication
- The Emergence of Communication - part I [video]
- The emergence of Communication - part I, II. [video]
- The Emergence of Communication II
- The Emmergence of Communication- part II [video]
- The EUCO NEWS BULLETIN - The European Coordinating Unit for Staff
- The finnish deafblind association
- The finnish deafblind association
- The International Newslleter for Deafblind people - zpravodaj
- The Lantern
- The Rehabilitation of children in Poland
- The report of a European workshop held at Casa Pia de Lisboa
- The Standard Ruless
- The Stimulation Guide
- The story of my life
- Third european conference - 1992
- Toll-Free Telephone Services
- Towards independence for lower
- Training techniques for use with severe/profound handicaps and sensory impairments
- Trénink kreativity
- Trénink obou polovin mozku
- Trénink paměti
- Tyflografické pomůcky
- Tyflografické výzkumy a studie
- Tyflologické listy
- Tyflologické minimum a základy komplexního zabezpečení zrakově postižených
- Typologie komunitních projektů
U
- Události,komentáře,dobré ráno [video]
- Údržba a čištění zvukovodových sluchadel
- Ujměte se mě - výchova hluchoslepých dětí
- Úloha RSZP Levoča v rehabilitácii zrakovo postihnutých
- Umění stát si za svým
- Unser Dorf [video]
- Úprava prostředí pro výchovu a vzdělávání hluchoslepých
- Use the Rhythm!
- Usher syndrome
- Usher syndrome
- Ústavní soc. péče v ČR - návrhy
- Ušní tvarovka
- Uvedení do rehabilitace
- Úvod do výchovy hluchoslepých
- Uvolněně a s přehledem
V
- Vařte s námi 137 receptů velkým písmem
- Ve světe sluchového postižení
- Ve tmě, tichu a sám...? Dokument o lidech s hluchoslepotou
- Ve tmě, tichu a sám...? Dokument o lidech s hluchoslepotou. [video]
- Věci kolem nás - 2. díl.
- Věkem podmíněná makulární degenerace
- Velký ilustrovaný průvodce nesl. A nedosl. Po jejich vlastním osudu
- Velký ilustrovaný průvodce neslyšících a nedoslýchavých I.díl
- Velký ilustrovaný průvodce neslyšících a nedoslýchavých po jejich vlastním osudu
- Veselá mysl je půl zdraví
- Vesmír dokořán
- Vesmír dokořán 2
- Vesmír dokořán 3
- Vesmír dokořán 4
- Vesmír dokořán 5
- Vesmír dokořán 6
- Vesmír dokořán 7
- Vesmír dokořán 8
- Via Lucis
- Via Lucis [audio]
- Via Lucis 1-6 [audio]
- Vidí za nás [video]
- VII. Hluchoslepí
- Vision care for you deaf child
- Vision stimulation for low functioning Deaf-Blind Rubella Childern.
- Vodící pes
- Von Homer bis Helen Keller
- Všeobecný slovník českého znak. jazyka A-N
- Všeobecný slovník českého znakového jazyka O-Ž
- Vybrané kapitoly z managementu nejen pro speciální pedagogy
- Vybrané kapitoly z pedagogiky a psychologie nejen pro speciální pedagogy
- Vybrané kapitoly z psychpedie a etopedie nejen pro speciální pedagogy
- Vybrané kapitoly z tyflopedie a surdopedie nejen pro specíální pedagogy
- Vybrané přednášky z defektologie
- Východiska a principy poskytování odborného sociálního poradenství osobám se zdravotním postižením
- Výchova dospívající zrakově postižené mládeže k samostatnosti
- Výchova řeči sluch. post. dětí v předškolním věku
- Výroční zpráva Nadace Euronisa za rok 2000
- Výroční zpráva NROS 1996
- Výroční zpráva pro rok 1994
- Výroční zpráva pro rok 2000
- Výroční zpráva za rok 1998
- Výroční zpráva za rok 1999
- Využití dobrovolníků v nemocnicích metodický manuál k dobrovolnictví v nemocnicích
- Vývoj osbnosti zrakově těžce postižených
- Vývoj, stav a perspektivy péče o hluchoslepé v ČR
- Výzkum kvality života vybraných skupin osob se speciálními potřebami
- Významné osobnosti Chomutovska 4
- Vzdělávání hluchoslepých I
- Vzdělávání hluchoslepých II
- Vzdělávání hluchoslepých III
- Vzdělávání sluchově postižených a jejich uplatnění na trhu práce
- Vzory právních smluv a podání
W
- Weltkonferenmzbericht-Hannover
- Weltkonferenz Helen Keller
- Wenn sich die Kreise schliessen
- What to Do When You Meet a Deaf-Blind Person
- When Vision Changes
- Where Do I Start?
- Who was Hellen Keller?
- Wie soll ich Sie fuhren?
- Wohnheim, Werkstatten, Sonderschule - Heim Tanne.
- Word Conference Helen Keller (6)
Z
- Z rukopisného odkazu - články k problematice ztráty zraku a osobnosti nevidomého
- Z výzkumu rehabilitace později osleplých
- Za svetlom v tichu a tme
- Za zeptání nic nedáte
- Zagadnienia rehabilitacyjne gluchoniewidomych
- Základy arteterapie
- Základy pedagogiky volného času
- Základy psychologie
- Základy psychoterapie
- Základy sociální práce
- Základy speciální pedagogiky nejen pro speciální pedagogy
- Základy speciálního poradenství
- Základy špeciálnej pedagogiky
- Základy veřejného zdravotnictví pro 2.ročník SZŠ
- Základy znakové řeči pro hluchoslepé
- Zásady správné komunikace s osobami se sluchovým postižením
- Zavádění standardů kvality sociálních služeb do praxe
- Zavřené oči
- Zdravotní postižení a pomáhající profese
- Zdravotnická psychologie
- Zdravotnická psychologie (současně k zapůjčení také CD)
- Zdroje mezinárodní finanční pomoci zaměřené na neziskové organizace
- Ze školy do evropy - projekt
- Ze tmy a ticha 14.4.2003 [video]
- Ze tmy a ticha 14.4.2003 [video]
- Znak do řeči
- Znaková řeč a děti [video]
- Znaková zásoba českého znakového jazyka 1,2,3,4
- Znakový jazyk - základní kurs
- Zpráva o průběhu Evropského roku ČR
- Zpráva ze služební cesty do USA
- Zpravodaj Diakonie 98/5-6
- Zraková terapie slabozrakých a pacientů s nízkým vizem
- Zrakově postižené dítě [překlad]
- Zrakově postižené dítě
- Zrakově postižené dítě - Od kojeneckého do předškolního věku - Význam zrakové stimulace
- Zvuk a sluch