Seznam titulů v knihovně: Knihy v češtině
0–9
- 14-denní pročištění organismu léčivými bylinami
- 260 cvičení pro děti raného věku
- 30 dní pro neziskový sektor
- 30 dní pro občanský sektor
- 80 let časopisu pro nevidomé ZORA
A
- Aby Váš hlas byl vyslyšen
- Adresář nadačních fondů v České republice
- Adresář poradců, lektorů a školicích organizací v neziskovém sektoru
- Adresář poskytovatelů služeb pro děti a dospělé se zrakovým postižením a jejich rodiny
- Adresář poskytovatelů sociálních služeb -Hl.m. Praha 2004
- Adresář poskytovatelů sociálních služeb -Hlavní město Praha 2000
- Adresář poskytovatelů sociálních služeb hl.m. Praha 2002
- Adresář služeb nejen pro neslyšící
- Adresář služeb pro sluch.postižené 2003
- Adresář služeb pro sluchově postižené
- Adresář služeb pro sluchově postižené 2000
- Adresář služeb pro sluchově postižené 2001
- Adresář služeb pro sluchově postižené 2005
- Adresář sociálních služeb praha a středočeský region
- Akceptace vady jako produkt sociálních vztahů postiženého jedince
- Andragogická didaktika
- Andragogika a gerontagogika handicapovaných
- Andulka bude mít kochleární implantát
- Aplikovaná sociální psychologie I
- Arteterapie se zrakově postiženými
- Astracom
- Autorehabilitační sestava
B
- Barevné vnímání zrakově postižené mládeže - možnosti využití ve výchovy, vzdělávání a rehabilitaci
- Bariéry komunikace mezi slyšícími a neslyšícími
- Bestseller o životě
- Bezbariérová doprava
- Bezdomovství - extrémní vyloučení
- Bilingvální vzdělávání neslyšících
C
- Callier - Azusa stupnice (H)
- Callier-Azusa stupnice
- Cesky k efektivní kom. MNO A KRAJŮ ČR
- Cesty s bílou holí
- Cesty transformace organizací …
- Co a jak číst se sluchově postiženým dítětem
- Co je armáda spásy
- Co je sluchadlo?
- Co vlastně ti nevidomí dělají?
- Comunicate con nosotros
- Cvičení na židi a se židlí I
- Cvičení na židi a se židlí II
- Cvičení při bolesti zad
- Cvičíme na velkém míči
- Cvičíme s gymnas. míčem
- Cvičíme s jógou
Č
- Česká prstová abeceda a Učíme se prstovou abecedu
- Články o hluchoslepých v čas. Zora 1992
- Člověk a jeho svět
- Čtení pro rodiče malých dětí s vadami sluchu IV
D
- Daleká je cesta (Pedagogická příručka pro sluchově a zrakově postižené)
- Dávky sociální péče
- Dějiny nejstarší školy pro nevidomé v Čechách
- Dějiny psychologie
- deprese a jak ji zvládnout
- Detektivní příběhy s otevřeným koncem
- Determinanty inkluze osob se zdravotním postižením
- Děti a sluch
- Dětská mozková obrna
- Didaktické a technické pomůcky pro sluchově postižené v MŠ a ZŠ
- Dievča, ktoré videlo dotykom a počulo srdcom
- Diplomová práce - Komunikační systémy užívané hluchoslepými
- Diplomová práce: Hudebně pohybová výchova u sluchově postižených a hluchoslepých
- Dítě a jeho sluch
- Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné škole
- Dívej se, povídám … (Texty od Neslyšících, pro Neslyšící, o Neslyšících) (současně k zapůjčení také CD)
- Dobrovolníci a metodika práce s nimi v organizacích
- Dobrovolníci v neziskových org.
- Dobrovolníci v zařízeních sociální a zdravotní péče
- Dotazník - Kvality života
- Doteky pravěku a antiky
- Dramatické a akční hry ve výchově, sociální práci a klinické praxi
- Drogová závislost
- Dům pro hluchoslepé děti v Zagorsku
- Důvody a syndromy, které mohou způsobit slepotu a hluchotu
- Dyslalie
- Dyslexie
E
- Econnect
- Edukace a rehabilitace
- Edukace a rehabilitace zrakově postižených na prahu nového milénia
- Edukace HS dítěte raného věku
- Eliška - Příběh hluchoslepé holčičky
- Ergoterapie I.
- Ergoterapie II
- Etika pro pomáhající profese
- Evropská konference o rehabilitaci nevidomých a slabozrakých
F
- Filantropie v České republice a účast občanů na věcech veřejných
- Focusing
- FSDB - 1995
- Fundraising - Pořádání benefičních akcí
- Funkční anatomie orgánových systémů
- Funkční anatomie pohyb. aparátu
- Funkční somatologie
- Fyziologia oka a vidění
G
H
- Hádej, co říkám aneb odezírání je nejisté umění
- Handicap ´95/´96
- Hieronymus Lorm – Muž, jenž otevřel hluchoslepým svět
- Hluchonevidomí v Polsku
- Hluchonevidomí v Polsku.
- Hluchoslepé dítě
- Hluchoslepí mezi námi
- Hluchoslepota - Vývoj hluchoslepého dítěte s přidruženým tělesným postižením
- Hluchoslepotu, lidí s ní a kolem ní
- Hluk a sluch
- Hmatové vnímání informací s pomocí tyflografiky
- Hodnocení vidění hluchoslepých jednotlivců
- Hovorka
- Hovory o psychoterapii
- Hovory s rodiči o výchově nevidomého dítěte
- Hry a činnosti pro vývoj dítěte s postižením
- Hry pro těžce zrakově postižené děti
- Hry pro tvořivé myšlení
- Hry pro zvládání agresivity a neklidu
- Hry s hudbou a techniky muzikoterapie ve výchově, sociální práci a klinické praxi
- Hry se slovy a jazykem
- Hudebně pohybová výchova
Ch
I
- I. C. A. N. - Funkční test pro hluchoslepé
- I. Celostátní seminář se zahraniční účastí.
- II. Celostátní seminář se zahraniční účastí.
- Individuální plánování a role klíčového pracovníka v sociálních službách
- Informace o školách a zařízeních pro zdravotně postižené děti a mládež
- Informace o školách a zařízeních pro zdravotně postižené děti a mládež v Praze a okolí
- Informace pro rodiče zdravotně postižených dětí
- Informace pro studenty s TZP na Univerzitě Karlově v Praze
- Informace pro studenty se speciálními potřebami na Univerzitě Karlově v Praze
- Informace, kontakty a služby pro osoby se zdravotním postižením
- Informace, kontakty a sociálně zdravotní služby pro seniory
J
- Ja to zvládnem sám
- Jak jsme se učili číst ...
- Jak kojit?
- Jak neztratit nadšení
- Jak pomoci při oslabení nebo ztrátě zraku?
- Jak psát projekty
- Jak se úspěšně vyrovnat se ztrátou sluchu
- Jak se vyrovnat s následky traumatu
- Jak se zbavit napětí, stresu a úzkosti
- Jen školní taška nestačí
- Jsem jedno ucho 2021
- Jsem jedno ucho 2022
- Jsem jedno ucho stále!
K
- K obsahové náplni vzdělávacích programů pro hluchoslepé žáky
- Kapitoly o integraci sluchově postižených dětí
- Kapitoly z logopedie
- Kapitoly z logopedie II. a III.
- Kapitoly z rané výchovy dítěte se zrakovým postižením
- Kapitoly ze sebeobsluhy nevidomých a slabozrakých
- Kapitoly ze speciální pedagogiky
- Kapitoly ze speciální pedagogiky pro učitele
- Katalog rehabilitačních a kompenzačních pomůcek pro zrakově postižené občany
- Kategorie komprehenzivní tyflopedie II
- Každý běží svou míli
- Každý problém má řešení
- Když doma něco schází
- Knížka pro vzpomínání a procvičování paměti
- Kochleární implantát systém Nucleus
- Kombinované vady
- Komparace systému edukace dětí s hluchoslepotou v České republice a Spolkové republice německo (bakalářská práce)
- Komunikace s lidmi s postižením
- Komunikace s lidmi, kteří nosí sluchadlo
- Komunikace sluchově postižených
- Komunikační systémy hluchoslepých osob
- Komunikační technika pro osoby s těžkým tělesným postižením
- Komunitní plánování věc veřejná
- Koncepce činnosti
- Korekční pomůcky pro hluchoslepé
- Kortikální poškození zraku u dětí
- Kouzlo čar - 1. díl.
- Kreativní pohyb a tanec ve výchově
- Kreativní přístupy v rehabilitaci osob s těžkým kombinovaným postižením
- Kreslení jako cesta k sebevyjádření
- Kreslený humor pro všechny
- Krizová intervence
- Křehký pacient a primární péče
- Kurz prostorové orientace-info
- Kvalita v sociálních službách
L
- Legislativa pro zdravotně postižené a jejich integrace do společnosti
- Lidi lidem
- Logopedická prevence
- Lumpárny pejska Azora
M
- Manuál k výuce a studiu TZJ
- Manuál pomoci nevidomým
- Masáže dětí a kojenců
- Mentální retardace - vzdělávání, výchova, soc. péče
- Metodické poznámky
- Metodické poznámky
- Metodika k poradenství pro zdravotně postižené
- Metodika výcviku čtení a psaní nevidomých
- Metody a řízení sociální práce
- Mezinárodní rok dobrovolníků v České republice 2001
- Mluv se mnou....mám ti co říct
- Mobilní telefony pro neslyšící
- Modrý dopis
- Moje duše
- Moje tvář
- Moje vzpomínky
- Mosty do světa - český překlad německé brožury Brucke zur Welt
- Mozek a jak ho cvičit
- Možnosti fyzioterapie v léčbě roztroušené sklerózy mozkomíšní
- Možnosti poskytování a financování osobní asistence v Praze
- Možnosti přizpůsobení na oslabení nebo ztrátu zraku v dospělosti
- Mudrlanti
- Můj mlčenlivý syn
- Můj spolužák... se specifickými potřebami
N
- Na pomoc pečujícím rodinám
- Na ruce si nevidím
- Nadace OSF Praha - výroční zpráva
- Naděje chodí po špičkách
- Nahlédnutí do života beze zraku aneb Jak se vyhnout diskriminaci lidí se zrakovým postižením
- Nalézání vnitřního pokoje
- Nápadník sborník informací a rad pro život s postižením
- Nápadník, sborník informací a rad pro život s postižením
- Návykové chování a závislost
- Navzájem
- Ne tak, ale tak
- Nebojte se nevidomých
- Nedoslýchavost
- Nedoslýchavost a sluchadlo
- Nejčastější psychické poruchy v klinické praxi
- Některé významné osobnosti oboru somatopedie v českých zemích
- Nenechte sebou manipulovat
- Nepsy
- Netradiční pohledy na kvalitu života osob se speciálními potřebami
- Netrapte se nedoslýchavostí
- Nevídáno
- Nevídáno
- Nevidomí (mezi) námi
- Nevidomí rodiče a jejich zkušenosti
- Nevidomí známí, neznámí
- Nová norma bodového písma
- Nová norma bodového písma - 1995.
- Nové trendy v oblasti sekundárního a terciárního vzdělávání sluchově postižených (sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí)
O
- O čem se sní poslepu
- O problémech žáků s poruchami učení a cestách k jejich řešení
- O totální komunikaci II
- O výuce odezírání
- Občané se zdravotním postižením a související legislativa v USA
- Obrazové kartičky - znakový jazyk
- Oční lékařství
- Od hry ke komunikaci
- Od paragrafů k lidem
- Odezírání u sluch. postižených
- Oftalmologie, minimum v praxi;
- Ochrana zdravotně postižených před sexuálním zneužitím
- Opět slyšet a dobře rozumět
- Osobní asistence I
- Osobní asistence II
- Osobní asistence III
- Osobní asistence IV, příručka postupů a rad pro poskytovatele
- Osobní asistence, poradenství a zprostředkování
- Osoby s hluchoslepotou
- Osvětlení a slabozrakost
- Otázky péče o osoby se zbytky zraku
P
- Párová terapie
- Partnerský a sexuální život osob se zdravotním postižením
- Pavla Francová
- Péče o děti s vadami zraku
- Pedagogika volného času
- Perspektivy rehab.hluchoslepých
- PF - hmatové kresby
- Píšu, píšeš, píšeme
- Pochopení kochleárních implantátů
- Pomůcky - hry - hlavolamy
- Poradenský proces
- Poradenství pro osoby se specifickými potřebami v zemích Evropské unie (Sborník)
- Povídání o poruchách sluchu a o sluchadlech
- Povídejte si s námi
- Pracovní uplatnění zrakově postižených osob
- Pracujeme s prstovou abecedou
- Právo a etika v péči o nemocné a postižené
- Pražský sysel
- Principy satiterapie
- Pro případ ohrožení, příručka pro obyvatele
- Problematické situace v péči o seniory
- Problematika osob hluchoslepých v plzeňském kraji
- Problematika práce s osobami sluchově postiženými v oblasti sociální, zdravotní a vzdělávací
- Profesní příprava zdravotně postižené mládeže v integrovaných podmínkách
- Program - sociální rehabilitace pro těžce tělesně postižené - imobilní
- Program aktivního stylu života pro seniory
- Prosím, pomoz mi!
- Prostorová orientace a samostatný pohyb zrakově postižených
- Prstová abeceda
- Průvodce fondem knihovny ICN
- Průvodce neziskovým právem. I.díl
- První pomoc
- První pomoc
- Přátelé - Priatelia
- Přednášky ústřední školy svazu invalidů
- Přehled antropologických teorií kultury
- Přehled kompenzačních a rehabilitačních pomůcek na trhu, duben 1994
- Přehled systému komprehenzivní tyflopedie
- přehled teorií osobnosti
- Přehled základních sociálně právních informací pro nevidomé a slabozraké občany
- Přehled základních sociálněprávních informací pro nevidomé a slabozraké občany
- Přehled základních socioprávních informací pro nevidomé a slabozraké
- Překlady-dílčí-příručka
- Přemítání o člověku, životě a době
- Přeprava osob se sníženou schopností pohybu
- Příběh Louise Braille - nevidomý chlapec, který vynalezl slepecké písmo
- Příprava na čtení sluchově postižených dětí v předškolním věku
- Příruční občanka
- Psaní na počítači pro samouky
- Psychologická rehabilitace zdravotně postižených
- Psychologická úskalí pomáhajících profesí
- Psychologické a sociální problémy hluchoslepých dětí - Diplomová práce
- Psychologický slovník
- Psychologický slovník
- Psychopatologie pro pomáhající profese
- Psychoterapeutické systémy
R
- Rady pro užívání sluchadel
- Raná péče o dítě se sluch.post.
- Recenze - fakta o Downově syndromu
- Reedukace sluchu sluchově postižených dětí v předškolním věku
- Rehabilitace zrakově postižených a způsoby její realizace
- Reliefní plán pro zrakově postižené - Brno
- Riziková mládež
- Rodinný a sexuální život zdravotně postižených
- Role sociálního pracovníka
- Romové v ČR včera a dnes
- Roztroušená skleróza, poruchy močení a erekce
- Rozumíme česky
- Rozvíjení zrakového vnímání a odezírání sluchově postižených dětí
- Rozvoj genetiky v psychiatrii
- Rozvoj nesymbolické komunikace - kap.II.
- Ruční abeceda pro hluchoslepé osoby
- Rukověť dramaterapie II
- Rytíři naděje
- Rytmus jako most mezi dvěma světy
Ř
S
- S bílou holí
- S bílou holí
- S bílou holí I
- S bílou holí II
- S bílou holí III
- S bílou holí IV
- S bílou holí V
- S bílou holí VI
- S bílou holí VII
- S bílou holí VIII
- S kloboukem na nepřítele
- Samostatnost zrakově postižených v kuchyni
- Sborník příspěvků ze semináře o státní dotační politice vůči nestátním neziskovým organizacím pro zástupce krajských samospráv a pracovníky krajských úřadů
- Setkávání 2001
- Setkávání 2002
- Sexuální výchova a osvěta u osob s hluchoslepotou
- Seznam vybraných nemovitých kulturních památek přístupných pro osoby se sníženou schopností pohybu
- Seznamte se, prosím
- Schematický přehled optimalizace předpokladů a způsobů řešení výchovy, vzdělávání, rehabilitace a péče o hluchoslepé
- Síla pozitivního myšlení
- Skupinové hry a činnosti pro seniory
- Slabikář a čítanka Braillova bodového písma
- Slabikář v bodovém písmu.
- Slovník sociální práce
- Slovník základních pojmů z práva
- Slovník znakové řeči
- Slovník znaků křesťanských pojmů pro neslyšící
- Sluchové postižení - Úvod do surdopedie
- Sociálně právní minimum pro osoby se zdravotním postižením
- Sociálně právní minimum pro zdravotně postižené
- Sociálně právní minimum pro zdravotně postižené
- Sociálně právní minimum pro zdravotně postižené
- Sociálně psychologické hry pro dospívající
- Sociální a speciálně pedagogická péče. Sborník příspěvků
- Sociální pediatrie
- Sociální služby a pomoc v hmotné nouzi
- Sociální správa
- Somatologie nejen pro speciální pedagogy
- Sosna
- Současný stav a perspektivy péče o hluchoslepé v ČR - 2003, 2004
- Space of interaction
- Speciálně pedagogická diagnostika z hlediska vývoje dětí
- Speciální pedagogika 1996/1
- Speciální pedagogika 1996/2
- Speciální pedagogika 1996/3
- Speciální pedagogika 1996/4
- Speciální pedagogika 1996/5
- Speciální pedagogika 1997/1
- Speciální pedagogika 1997/2
- Speciální pedagogika 1997/3
- Speciální pedagogika 1997/4
- Speciální pedagogika 1997/5
- Speciální pedagogika 1998/1
- Speciální pedagogika 1998/2
- Speciální pedagogika 1998/3
- Speciální pedagogika 1998/4
- Speciální pedagogika 1998/5
- Speciální pedagogika 1999/3-4
- Speciální pedagogika 2000/1
- Speciální pedagogika 2000/2
- Speciální pedagogika 2000/3
- Speciální pedagogika 2000/4-5
- Speciální pedagogika 2001/1
- Speciální pedagogika 2001/2
- Speciální pedagogika 2008/2
- Speciální pedagogika 99/5
- Společně na cestě
- Společnost a hluchoslepí lidé (středoškolská odborná činnost)
- Srovnávací pedagogika
- Standardy kvality sociálních služeb
- Standardy kvality sociálních služeb. Metodika pro zavádění standardu kvality sociálních služeb č. 2
- Strach, obavy a jejich překonávání
- Strasbourg 1995
- Strategie rozvoje neziskového sektoru
- Stručný přehled učiva
- Supervize v pomáhajících profesích
- Supervize-kazuistiky
- Surdopedie (současně k zapůjčení také CD)
- Surdopedie 1 (současně k zapůjčení také CD)
- Surdopedie 2 (současně k zapůjčení také CD)
- Symptomatické poruchy řeči u dětí
Š
- Šance pro děti,které nevidí a neslyší
- Šelesty ušní
- Školní integrace dětí s postižením
- Školské zákony
- Šprýmovánky
T
- Taktilní znakový jazyk - výuka dospělých hluchoslepých v ČR
- Technická příručka pro sluchově postižené
- Technické kompenzační pomůcky pro osoby se sluchovým postižením
- Techniky arteterapie ve výchově, sociální praxi a klinické praxi
- Terapie realitou o uspokojování potřeb
- Terapie ve speciální pedagogice
- Terénní krizová práce
- Trénink kreativity
- Trénink obou polovin mozku
- Trénink paměti
- Tyflografické pomůcky
- Tyflografické výzkumy a studie
- Tyflologické listy
- Tyflologické minimum a základy komplexního zabezpečení zrakově postižených
- Typologie komunitních projektů
U
- Údržba a čištění zvukovodových sluchadel
- Ujměte se mě - výchova hluchoslepých dětí
- Úloha RSZP Levoča v rehabilitácii zrakovo postihnutých
- Umění stát si za svým
- Úprava prostředí pro výchovu a vzdělávání hluchoslepých
- Ústavní soc. péče v ČR - návrhy
- Ušní tvarovka
- Uvedení do rehabilitace
- Úvod do výchovy hluchoslepých
- Uvolněně a s přehledem
V
- Vařte s námi 137 receptů velkým písmem
- Ve světe sluchového postižení
- Věci kolem nás - 2. díl.
- Věkem podmíněná makulární degenerace
- Velký ilustrovaný průvodce nesl. A nedosl. Po jejich vlastním osudu
- Velký ilustrovaný průvodce neslyšících a nedoslýchavých I.díl
- Velký ilustrovaný průvodce neslyšících a nedoslýchavých po jejich vlastním osudu
- Veselá mysl je půl zdraví
- Via Lucis
- VII. Hluchoslepí
- Vodící pes
- Všeobecný slovník českého znak. jazyka A-N
- Všeobecný slovník českého znakového jazyka O-Ž
- Vybrané kapitoly z managementu nejen pro speciální pedagogy
- Vybrané kapitoly z pedagogiky a psychologie nejen pro speciální pedagogy
- Vybrané kapitoly z psychpedie a etopedie nejen pro speciální pedagogy
- Vybrané kapitoly z tyflopedie a surdopedie nejen pro specíální pedagogy
- Vybrané přednášky z defektologie
- Východiska a principy poskytování odborného sociálního poradenství osobám se zdravotním postižením
- Výchova dospívající zrakově postižené mládeže k samostatnosti
- Výchova řeči sluch. post. dětí v předškolním věku
- Výroční zpráva Nadace Euronisa za rok 2000
- Výroční zpráva NROS 1996
- Výroční zpráva pro rok 1994
- Výroční zpráva pro rok 2000
- Výroční zpráva za rok 1998
- Výroční zpráva za rok 1999
- Využití dobrovolníků v nemocnicích metodický manuál k dobrovolnictví v nemocnicích
- Vývoj osbnosti zrakově těžce postižených
- Výzkum kvality života vybraných skupin osob se speciálními potřebami
- Významné osobnosti Chomutovska 4
- Vzdělávání hluchoslepých I
- Vzdělávání hluchoslepých II
- Vzdělávání hluchoslepých III
- Vzdělávání sluchově postižených a jejich uplatnění na trhu práce
- Vzory právních smluv a podání
Z
- Z rukopisného odkazu - články k problematice ztráty zraku a osobnosti nevidomého
- Z výzkumu rehabilitace později osleplých
- Za svetlom v tichu a tme
- Za zeptání nic nedáte
- Základy arteterapie
- Základy pedagogiky volného času
- Základy psychologie
- Základy psychoterapie
- Základy sociální práce
- Základy speciální pedagogiky nejen pro speciální pedagogy
- Základy speciálního poradenství
- Základy špeciálnej pedagogiky
- Základy veřejného zdravotnictví pro 2.ročník SZŠ
- Základy znakové řeči pro hluchoslepé
- Zavádění standardů kvality sociálních služeb do praxe
- Zavřené oči
- Zdravotní postižení a pomáhající profese
- Zdravotnická psychologie (současně k zapůjčení také CD)
- Zdroje mezinárodní finanční pomoci zaměřené na neziskové organizace
- Ze školy do evropy - projekt
- Znak do řeči
- Znakový jazyk - základní kurs
- Zpráva o průběhu Evropského roku ČR
- Zpráva ze služební cesty do USA
- Zpravodaj Diakonie 98/5-6
- Zraková terapie slabozrakých a pacientů s nízkým vizem
- Zrakově postižené dítě
- Zrakově postižené dítě
- Zrakově postižené dítě - Od kojeneckého do předškolního věku - Význam zrakové stimulace
- Zvuk a sluch